З турботою, EVA
20 років тому Лінія магазинів EVA відкрила свій перший заклад у Дніпрі. Зараз в EVA понад 1000 точок по всій Україні, і мережа є найбільшою серед дрогері-рітейлу, тобто займає лідерські позиції у продажах товарів повсякденного вжитку для дому, краси та здоров'я.
Понад 8 мільйонів осіб — користувачі програми лояльності EVA Мозаїка, 88% з них – це жінки. Сучасні українки все частіше прагнуть до того, щоб їхні покупки були не лише приємними та вигідними, а й відображали їхні цінності. Тому в рамках стратегії корпоративно-соціальної відповідальності компанія EVA розвиває різні соціальні проєкти.
Ми в InfoPaw вирішили дізнатись, які історії змін стоять за цими ініціативами.
20 років тому Лінія магазинів EVA відкрила свій перший заклад у Дніпрі. Зараз в EVA понад 1000 точок по всій Україні, і мережа є найбільшою серед дрогері-рітейлу, тобто займає лідерські позиції у продажах товарів повсякденного вжитку для дому, краси та здоров'я.
Понад 8 мільйонів осіб — користувачі програми лояльності EVA Мозаїка, 88% з них – це жінки. Сучасні українки все частіше прагнуть до того, щоб їхні покупки були не лише приємними та вигідними, а й відображали їхні цінності. Тому в рамках стратегії корпоративно-соціальної
відповідальності компанія EVA розвиває різні соціальні проєкти.
Ми в InfoPaw вирішили дізнатись, які історії змін стоять за цими ініціативами.
Допомога тваринам у притулках
Шанс для Імбиря
Тепло для котиків
Підтримка мам та допомога дітям
Допомога разом з партнерами і колегами
Протидія Covid-19
Ми в InfoPaw сподіваємось, що соціальна активність лінії магазинів EVA не тільки підтримає безпеку медиків, здоров'я українських дітей, потреби тварин у притулках та щастя матерів, а й допоможе іншим компаніям національного ритейлу слідувати доброму прикладу EVA — спрямовуючи кошти на благодійність бути відповідальним бізнесом.
Ми в InfoPaw сподіваємось, що соціальна активність лінії магазинів EVA підтримає не тільки безпеку медиків, здоров'я українських дітей, потреби тварин у притулках та щастя матерів, а й допоможе іншим компаніям національного рітейлу слідувати прикладу EVA — спрямовуючи кошти на благодійність бути відповідальним бізнесом.