Пухнасті друзі в кожен дім

Як Фокстрот змінює життя тварин у притулках
Пухнасті друзі в кожен дім
Як Фокстрот змінює життя тварин у притулках

Фокстрот — українська торгівельна мережа онлайн та офлайн магазинів з продажу електроніки та побутової техніки.


1994 року компанія відкрила свій перший магазин і з того часу стала однією з найбільших торгівельних мереж за оборотом та магазинами. Зараз у мережі Фокстрот 169 магазинів, а сайт щомісяця відвідують понад 10 мільйонів осіб.


InfoPaw розпитали у Head of PR Фокстрот, Оксани Ковальчук, про масштабний проєкт спільно з фондом Happy Paw — "Пухнасті друзі в кожен дім", який вже цілий рік змінює життя тварин у притулках та популяризує адопцію серед українців.

Фокстрот — українська торгівельна мережа онлайн та офлайн магазинів з продажу електроніки та побутової техніки.


1994 року компанія відкрила свій перший магазин і з того часу стала однією з найбільших торгівельних мереж за оборотом та магазинами. Зараз у мережі Фокстрот 169 магазинів, а сайт щомісяця відвідують понад 10 мільйонів осіб.


InfoPaw розпитали у Head of PR Фокстрот, Оксани Ковальчук, про масштабний проєкт спільно з фондом Happy Paw — "Пухнасті друзі в кожен дім", який вже цілий рік змінює життя тварин у притулках та популяризує адопцію серед українців.

Чому символом бренду є лисичка та чи змінилась Фоксі за майже 30 років існування бренду?

Починаючи з відкриття першого магазину мережі електроніки та побутової техніки Фокстрот (а це більше 20 років тому), його червоно-руда лисичка у складі логотипу була найбільш впізнаваною.

Лисичка символізує кмітливість, швидкість, готовність до змін, і водночас – тепло, комфорт, які уособила у своєму образі. Приміром, у логотипі 2011 року лисиця мала конфігурацію, схожу на домашню кішку, що затишно згорнулася, як символ комфортної покупки і безтурботності.

За тривалий час змінилося багато чого, і в тому числі образ нашої лисички. У 2019 році наш бренд-персонаж перевтілився в діджитальну лисичку Фоксі, яка вже за рік вирішила, що її місія – допомагати самотнім «хвостикам».

Як виникла ідея співпрацювати з фондом Happy Paw та з чого почалось знайомство?

Наталія Ситник із зображенням своєї опікунської собаки Верони
Усе почалося з візиту Наталії Ситник, маркетинг директора Фокстрот, на сайт Happy Paw, де вона вже за півгодини оформила опіку над собакою з притулку. Ідея проєкту опіка та співчуття безпритульним тваринам настільки нас захопила, що виникла ідея познайомитися ближче з організаторами фонду «Щаслива лапа», щоб приєднатися до допомоги цілою компанією.

Після спілкування ми окреслили для себе кілька напрямків у роботі, спрямовані на безпосередню допомогу притулкам, сприяння в адопції безпритульних «хвостиків» та освітній напрямок з підтримкою проектів фонду. Так народилася масштабна корпоративна ініціатива «Пухнасті друзі в кожен дім».

Як Фокстрот реалізує соціальний проєкт «Пухнасті друзі в кожен дім»?

Цей великий проєкт, який нам вдалося запустити силами Фокстрот та Happy Paw, охоплює декілька напрямків:

• медійна підтримка коштом мережі адопції безпритульних тварин – запуск соціальної реклами в метро, зовнішніх носіях, магазинах та комунікація у ЗМІ;

• щомісячна матеріальна допомога притулкам (побутова техніка, забезпечення кормом). Уже близько 20 притулків отримали таку допомогу на суму понад 400 тис. грн;

• продаж благодійних магнітиків, кошти від яких направляються на допомогу тваринам з притулків;

• створення волонтерського руху серед працівників компанії для участі в проєкті та з метою зміцнення корпоративних цінностей;

• спонсорська підтримка всеукраїнських освітніх проєктів «Біоетика» Happy Paw для дітей дошкільних та середніх навчальних закладах щодо відповідального ставлення до тварин.

Про опіку над лисами у притулку «Бест Френдс»

Коли ми дізнались про те, що у притулку «Бест Френдс» проживають не лише покинуті котики та песики, а й дві лисички, які тісняться у старому невеличкому вольєрі для собак, не змогли залишитися осторонь. Не вагаючись, вирішили взяти на себе основні фінансові зобов’язання з їх утримання, у тому числі побудувати новий, просторий вольєр, тим самим підтримавши проєкт «Опіка» БФ Happy Paw. Це і гуманно, і символічно для компанії, бренд-амбасадором якої є лисеня.

У кожного з цих двох рудих «хвостатих» непроста доля. Лис Філя потрапив до притулку для диких тварин ще лисеням з пораненою лапкою, де йому поставили спицю, вилікували і мали випустити на волю. Але, розуміючи, що з такою травмою тварина не зможе вижити в диких умовах, волонтери з «Бест Френдс» забрали Філю до себе. Лисичку Алісу викупили з притравочної станції, фактично – врятувавши її звідти.

У квітні 2021 Фокстрот облаштував для Філі та Аліси комфортний вольєр, максимально наближений до природніх умов, де лисичкам буде затишно та зручно.

Як Фокстрот спонсорує притулки для тварин з якими співпрацює фонд Happy Paw?

Ми надаємо благодійну допомогу побутовою технікою та кормом. Півроку тому до нас приєднався бренд техніки beko, щоб спільними силами й швидше ми могли допомогти більшій кількості притулків. Починаючи з березня минулого року техніку на суму понад 400 тис. грн отримали близько 20 притулків з Києва, Київської області, Черкас, Кропивницького, Дніпра,
Івано-Франківська, Запоріжжя тощо. Ми і надалі продовжуємо допомагати, щоб охопити всі притулки-партнери фонду.

Про залучення співробітників Фокстрот до допомоги тваринам

Проект згуртував наших працівників і на внутрішньо-корпоративному рівні. Це стосується збору корму, побутових речей та коштів у нашому центральному офісі в Києва. Там ми встановили спеціальну зону, куди працівники за бажанням можуть щось залишити самотнім тваринкам, в тому числі й пожертвувати кошти.

Крім того, є частина співробітників, які окрім наших загально-корпоративних виїздів у притулки, регулярно навідуються до тваринок у свій вільний час. А деякі працівники, як-от Наталія Ситник, беруть тваринок не лише під опіку, а до себе додому. Так у Наталії до двох «хвостиків» додався ще один пухнастий мешканець – кіт Іваша.

Як Фокстрот спонсорує освітній проєкт Happy Paw "Біоетика"?

Вчителі та учні, учасники занять та уроків доброти, з подарунками від Фокстрот
Так, цьому напрямку ми також приділяємо чимало уваги, адже від того, як ми виховаємо підростаюче покоління, частково й залежить чисельність безпритульних тварин. Тому вже другий рік поспіль Фокстрот є спонсором освітнього проєкту «Біоетика». Переможці конкурсів отримують від нас цінну техніку та головне – практичні знання про гуманне ставлення до тварин та вчаться дбати про них.

А нещодавно Фокстрот допоміг надрукувати дитячу книгу «Щаслива лапка». Її маленька авторка Марина Темноход перемогла у конкурсі ІV Всеукраїнському дитячому конкурсі «Гуманне ставлення до тварин», організованому фондом Happy Paw спільно з Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді. Для розгляду журі надійшло понад 320 робіт з усієї України.
Однією з найкращих було визнано саме книгу «Щаслива лапка». У ній авторка розказала про безпритульне кошенятко, якому довелось пережити і власну безпорадність, і відчай, і здобути надію, і, нарешті, отримати піклування та увагу та дізнатись, що таке справжня дружба та любов.

До речі, ілюстрації до неї створила сама авторка – Марина Темноход, вихованка гуртка «Золоті барви» Центру дитячої та юнацької творчості Чорнобаївської селищної ради Черкаської області. Надруковані книги можна почитати у дитячих зонах магазинів Фокстрот по всій Україні.

Про результати та креативи проєкту "Пухнасті друзі в кожен дім"

Одним із найбільш яскравих моментів став запуск у київському метро брендованого вагону з фотографіями тварин та назвами притулків. Ця ідея настільки всім сподобалася, що потяги з цими вагонами назвали «кото-песо-поїздом». Ще одне рішення з популяризації адопції – рекламні наклейки на вікнах з фото конкретних тваринок та контактами, де їх можна забрати.

На постійній основі розміщуємо відеоролики з безпритульними пухнастиками на телевізорах в наших 169 магазинах мережі. Це працює, адже відвідувачі потім телефонують на «гарячу лінію» із запитаннями та уточненнями щодо можливості забрати певну тварину.
Влітку ми підтримали проведення в Національному музеї мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків інформаційно-постерної виставки «Знайди свого в музеї», яку організував фонд Happy Paw. Це унікальна виставка, що складається з креативних колажів, в яких задіяні реальні собаки та коти з притулків, що знайшли своє місце в товаристві героїв відомих творів колекції Музею Ханенків.

Восени взяли участь у Comic Con Ukraine 2021. Фокстрот став головним спонсором Dog Cosplay Contest і нагородив власників чотирилапих переможців сучасною технікою. А разом з Happy Paw у pet-зоні Comic Con Ukraine 2021 підготували оригінальну фотозону, де розіграли подарунковий сертифікат на техніку. Також розвішали таблички з інформацією про тварин, що шукають дім.
Ці та інші спільні кроки фонду, волонтерів та всіх небайдужих дають нам впевненість, в тому, що ми обрали вірний напрямок. Щомісяця, як мінімум 250 самотніх тваринок забирають з притулків у затишну оселю. А це значить, що наші зусилля не є марними.

Тому Фокстрот разом з Happy Paw продовжує допомагати «хвостикам», адже ми переконані, що разом можна творити дивовижні речі!
Made on
Tilda